رشد 65.5 درصدی حجم مصرف اینترنت روزانه در هفته در کردستان

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه امروزه اینترنت ابعاد زندگی فردی و جمعی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: با فراهم ساختن شرایط لازم، مشتریان مخابراتی برای انجام امورات و رفع نیازهای ارتباطی و مخابراتی خود با كمترين هزينه از بسترهاي ديتا بهره می برند.

به گزارش کرد پرس، آزاد حكمت با تشریح برنامه ها و پروژه های انجام شده برای تقویت و توسعه زیرساخت های ديتا در استان، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در این خصوص شاهد ارائه اینترنت با کیفیت به مشتریان هستیم که آمارهای موجود نشان دهنده میزان رضایت مشتريان ازاين بستر مخابراتي است.

وي با اشاره به اینکه میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در هفته در حال حاضربه طور چشمگیری افزایش یافته است، افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل ٩٨.٦ ترابایت بوده كه رشد ٦٥.٥ درصدی اين شاخص تلاش همکاران منطقه به منظور ارائه خدمات با کیفیت تر را نشان مي دهد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه تسهیل گری برای دستیابی مشتریان به محصولات و سرویس های مخابراتی از وظایف مخابرات منطقه است، ادامه داد: برای تحقق این مهم در سال جاری، پروژه هاي مختلفي با سرمايه گذاري چشمگيري اجرا شده است.

حکمت یادآور شد: میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در شرايط فعلي به دلیل استفاده بيشتر مشتريان بخصوص دانشجويان و دانش آموزان از اینترنت برای بهره گیری ازآموزش های آنلاین و مجازی، انجام امورات و كارهاي غيرحضوري و مبتني بر ديتا افزايش يافته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ١٢٨ هزار و ٩٦٥ مشترك اينترنت پرسرعت از بستر دیتای مخابرات استفاده می کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بيان اينكه همسو با ديجيتالي شدن برنامه هاي زندگي هر چه پيشتر مي رويم، نياز مشتريان به سرويس ها و تكنولوژي هاي مخابراتي بيشتر مي شود، گفت: اين مجموعه در راستاي ارايه به موقع خدمات و سرويس هاي مخابراتي برنامه هاي مدون و كارشناسي شده را در دستور كار قرار داده است كه همواره براي تحقق آنها تلاش خواهد كرد.

کد خبر 16948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha