تمجید رسانه های هنری جهان از فیلم ایرانی زالاوا

سرویس جهان- به دنبال دریافت دو جایزه منتقدان در جشنواره فیلم ونیز توسط فیلم ایرانی زالاوا، نشریات هنری معتبر جهان نیز به تعریف و تمجید از این فیلم پرداخته اند.

به گزارش کردپرس، فیلم ایرانی زالاوا که در جشنواره فیلم ونیز ایتالیا دو جایزه معتبر منتقدان شامل جایزه هیئت داوران بخش مستقل هفته منتقدان این دوره جشنواره فیلم ونیز و همچنین بهترین فیلم از نگاه هیئت داوران انجمن بین المللی منتقدان فیلم موسوم به فیپرشی را دریافت کرده است در نشریات معتبر جهانی نیز نقدهای خوبی دریافت کرده است.

مجله معتبر ورایتی آمریکا در یادداشتی که پیرامون این فیلم منتشر کرده مهم ترین شاخصه این فیلم را ورود به یک ژانر پرچالشی دانسته است که کمتر کسی مانند ارسلان امیری کارگردان زالاوا می تواند چنین فیلم خوبی در ژانر ماورایی بسازد.

ورایتی بازی نوید پورفرج را در نقش استوار تاثیرگذار توصیف کرده و آن را از سرمایه های اصلی این فیلم دانسته است.

این مجله با اشاره به این که بودجه قابل توجهی برای ساخت زالاوا هزینه نشده است با این حال، آن را از جمله فیلم های خوش ساخت این دوره جشنواره ونیز عنوان کرده است.

نشریه سینه یوروپ نیز از جمله ویژگیهای کارگردان فیلم زالاوا را استعداد و نوآوری در پرداختن به یک ژانر خاص و بازیگوشی زبان فیلم عنوان کرده است.

کد خبر 16898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha