وضعیت کرونا در آذربایجان غربی همچنان وخیم است

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۳۷۷ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ٢٧ تن نیز جان باختند و این نشانگر وضعیت وخیم کرونا در استان است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، جواد آقازاده افزود: از این تعداد، بیش از ۴۳۰ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند. با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲ هزار و ۲۰۴ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از بستری بودن ۳۱۹ نفر از بیماران کرونا در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و ادامه داد: از این تعداد ۶۵ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

آقازاده با اشاره به فوت ۲۷ نفر در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به پنج هزارو ۸۵۳ نفر رسیده است.

او ادامه داد: تاکنون ۲۵۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد نیز ۲.۳ درصد جان خود را از دست داده است. همچنین تاکنون یک میلیون و ۴۴ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده است.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

تبِ تندِ کرونا و حالِ ناخوشِ آذربایجان غربی !

آذربایجان غربی در آستانه قله پیک پنجم کرونا

کد خبر 16874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha