بازگشت حتی یک واحد تولیدی به چرخه اشتغال، ارزشمند است

سرویس کرمانشاه _ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تأکید کرد: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری؛ حتی اگر گره از یک واحد تولیدی برداریم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، ارزشمند است.

به گزارش کردپرس؛ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با فراخوان از ۱۲ واحد تولیدی و واکاوی مشکلات آنها یادآور شد: در این جلسات بنا داریم تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی به تعطیلی نیانجامد و در عین حال بانک ها نیز متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی بیشتر حقوقی و قضایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی این نشست ها را به صورت هفتگی و در هر پنج شنبه دنبال خواهیم کرد یادآور شد: از مهمترین برنامه های دوره تحول قضایی، حمایت از تولید است که در شعار سال توسط مقام معظم رهبری نیز آورده شده است. بنابراین اهتمام جدی دادگستری کرمانشاه بر این مهم متعلق شده است که موانع را از سر راه تولید برداریم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه گفت: با فراخوان و پای کار آوردن بسیاری از مدیران و مسئولین استانی از جمله بانک ها و رایزنی با آنها و از طرفی ایجاد راهکارهای قانونی و حقوقی بنا داریم مشکلات را حل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تأکید کرد: معتقدیم اگر از قبل این جلسات حتی اگر گره از یک واحد تولیدی برداریم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، ارزشمند است.

وی به مدیران بانک ها و نیز دیگر شکات تأکید کرد: تا جایی که ممکن است با تولید کنندگان برای کمک به این واحدها کنار بیایند.

در ادامه با بررسی تک تک ۱۲ واحد تولیدی و استماع دفاعیات آنها و نیز شکات مربوطه، برای برخی از آنها تخفیف در مجازات، ایجاد فرصت جدید برای رفع مشکل و مجال بیشتر برای ایجاد راهکار برون رفت از موانع داده شد.

کد خبر 16349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha