روحيه انقلابي خانواده شهدا براي ما درس و الگویی بزرگ است

 سرویس کردستان - فرمانده انتظامي کردستان با بيان اينکه روحيه صبر و انقلابي خانواده شهيدان براي همگان درس و الگویی بزرگ است، گفت: شهدا یادگاران انقلاب اسلامی و ارزش هاي اسلامي و ديني ما هستند.

به گزارش کُرد پرس، سردار علی آزادی در دیدار با خانواده های شهدای سقز «صدیق کوهی»، «حسین فتح الله زاده»، «بایزید محمودی»، «جبار ثابتی» و «فریدون ارجمندی»، اظهار کرد: اقتدار و امنيت مثال زدني امروز کشور را مرهون جانفشاني شهدا و رزمندگان انقلاب و اسلام هستيم.

وي با بيان اينکه شهدا و رزمندگان بهترين الگو براي همه ما هستند، افزود: الگو گيري از منش و سيره شهدا يک فرهنگ ارزشي و انقلابي است.

فرمانده انتظامي استان کردستان با تأکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، ادامه داد: شهدا در مسير پاسداري از ارزش هاي اسلامي و ديني حرکت کردند و ايثار شهيدان براي ما مقدس و زنده است.

سردار آزادی با بيان اينکه امروز در هر جايگاه و مسئوليتي که هستيم بايد در تداوم راه شهدا انجام وظيفه کنيم، یادآور شد: صيانت از ارزش هاي اسلامي و انقلابي وظيفه همگاني است.

وي بیان کرد: از پيشنهادات و راهنمايي خانواده شهدا و ايثارگران در راستاي ارتقاء نظم و امنيت استقبال مي کنيم و اميدواريم اين عزيزان با راهنمايي هاي خود پشتيبان فرزندانشان در نيروي انتظامي باشند.

گفتنی است در پایان توسط فرمانده انتظامی استان با اهداء هدایای ازاین خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 16342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha