واگذاری پهبادهای کشاورزی به مددجویان جویای کار ایلام

سرویس ایلام - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام از آمادگی این نهاد برای واگذاری پهبادهایی با فناوری کشاورزی به مددجویان جویای کار و دارای شرایط لازم از طریق طرح راهبری شغلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، شبیب جعفرزاده در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: این نهاد در راستای برنامه های توانمندسازی با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و ارتقای سطح بهره وری در بین خانواده های مددجو ، تعدادی پهباد با قابلیت استفاده در حوزه کشاورزی و شامل: سمپاشی زمینهای زراعی و باغات دیم و آبی و شالیزارها را داشته که به مددجویان متقاضی و دارای شرایط لازم واگذار می شوند.

وی افزود: مددجویان جویای کار که دارای شرایط لازم باشند برای دریافت تسهیلات لازم از این نهاد و نیز آگاه شدن از شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات می توانند به دفاتر کمیته امداد در مناطق مختلف استان مراجعه کنند.

جعفرزاده به یکی از شرایط اصلی دریافت تسهیلات برای خرید این پهبادها اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه خرید هر یک از این پهبادها توسط یکی از مددجویان مقدور نیست متقاضیان به تشکیل یه تیم سه نفره و ترجیحا هر سه نفر عضو یک خانواده یا فامیل نزدیک می توانند برای خرید این پهبادها و دریافت تسهیلات لازم که به صورت وام قرض الحسنه است به کمیته امداد مراجعه نمایند.

وی همچنین گفت: کمیته امداد به آندسته از متقاضیان واجد شرایط دریافت این پهبادها علاوه بر پرداخت تسهیلات مورد نیاز، آموزش های لازم را نیز ارائه خواهد کرد.

به گفته جعفرزاده داشتن شرایط سنی 22 الی 40 سال ، آشنایی مقدماتی با رایانه و گوشی های هوشمند و نیز مهارتهای عملی کار با ابزار الات صنعتی،دارای سلامت عمومی و داشتن مدرک تحصیلی حداقل کاردانی از جمله دیگر شرایط برای متقاضیان این طرح است.

کد خبر 14910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha