موکریان مهاباد پنج گل خورد/سردار بوکان در اولین بازی ناکام ماند

سرویس آذربایجان غربی- تیم موکریان مهاباد در لیگ های دسته سه و سردار بوکان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هر کدام با قبول چند گل مقابل رقیبانشان مغلوب شدند.

به گزارش کردپرس، تیم فوتبال موکریان مهاباد در هفتە سوم مسابقات لیگ دستە سە فوتبال ایران میزبان تیم شهید اورکی اسلامشهر بود کە در پایان این بازی با نتیجه پنج بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

در پایان این بازی سرمربی تیم موکریان مهاباد در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان این تیم بدون تمرین وارد میدان شده اند زیرا زمینی برای تمرین در اختیار نداریم و تنها در ساعت پایانی روز دو ساعت زمین در اختیار این تیم قرار داده می شود.

بایزید ریحانی با انتقاد از وضعیت تیم و عدم حمایت از آن گفت: تیم جوان است اما باشگاه موکریان اگر بخواهد همانند یک باشگاه حرفه ایی عمل کند باید بازیکنان آن مشخص باشد در حالیکه اینگونه نیست.

او با اشاره به سدها و موانعی که برای این تیم درست شده است افزود: بازیکنان غیر بومی تیم در خوابگاه هیچگونه امکاناتی ندارند و شب قبل از بازی این بازیکنان پتو برای خوابیدن هم نداشتند.

دیگر تیم جنوب استان آذربایجان غربی تیم سردار بوکان است که در لیگ دسته دو کشور بازی می کند. این تیم نیز در هفته اول لیگ دسته دوم فصل ۹۸- ۹۹ میهمان ایرانجوان بوشهر بود و در این بازی با نتیجه 3 بر یک برابر میزبان خود مغلوب شد.

سردار بوکان در بازی بعدی خود سه شنبه ۲ مهرماه در هفته دوم میزبان رزکان کرج خواهد بود.

کد خبر 147897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha