شبکه نگهداری سلاح‌های شکاری غیرمجاز در مهاباد منهدم شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ٥ نفر از اعضای یک شبکه نگهداری سلاح‌های شکاری غیرمجاز توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد توحیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران این انتظامی در اجرای این طرح پنج نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج قبضه سلاح غیرمجاز کشف و توقیف شد.

سرهنگ توحیدی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، اضافه کرد: در راستای آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در نوبت‌های متعدد و با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

او تاکید کرد: وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌ مسلحانه است، لذا نیروی انتظامی با جدیت با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه ماه گذشته نیز پنج نفر از اعضای یک شبکه نگهداری سلاح‌های جنگی و شکاری توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شده بودند؛ از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 14781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha