آب چشمه بل در باغات نودشه جاری شد

سرویس کرمانشاه _ رئیس شورای شهر مرزی نودشه در گفتگو با کردپرس گفت: با تلاش بسیار سرانجام روز جمعه آب چشمه بل جهت آبیاری باغات قلای نودشه سرازیر شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ مامو طاهر کردبهمن با اعلام این خبر اظهار داشت: روز چهارشنبه به همت باغداران زحمتکش، شبکه آبرسانی چشمه بل به ورودی باغات قلای نودشه برای بهره برداری و آبیاری باغات، از طرف باغداران پیشنهاد داده شد و روز پنج شنبه از طریق بلندگو اعلام شد باید باغداران نسبت به پاکسازی جوب‌های باغات اقدام نمایند.

وی افزود: در آینده نزدیک بر اساس اولویت بندی، آن قسمت از باغاتی که بیشتر در معرض و خطر خشک شدن می‌باشند، نوبت أبیاری داده خواهد شد.

کردبهمن عنوان کرد: از همه مسئولین سپاسگزاریم که زحمت کشیدند و مشکل باغداران شهر مرزی نودشه را حل و فصل نمودند.

رییس شورای شهر مرزی نودشه یادآور شد: البته برای باغات هانی دشت نیاز مبرم و ضروری به یک دستگاه تانکر دیگر آبرسانی می‌باشد و از فرماندار و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پاوه تقاضا داریم کمک کنند تا این قسمت از باغات هانی دشت هم از طریق تانکر آبیاری شوند.

وی ادامه داد: از شهروندان و باغداران خواهشمند است به منظور رعایت نوبت با شماره 09189755297 با آقای شاکری تماس حاصل نمایید. همچنین از زحمات آقایان کیکاوس رضایی و شاکری تشکر می‌نماییم.

کد خبر 13535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha