فروشگاه‌های زنجیره‌ای نباید در جاهای پرترافیک جانمایی شوند

سرویس کرمانشاه _ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در جانمایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید مشکلات ترافیکی در نظر گرفته شود تا برای عبور و مرور شهروندان مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش کردپرس؛ منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای ترافیک استان که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران دستگاهای اجرایی استان برگزار شد با اشاره به اینکه مدت هاست که آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است، تاکید کرد: برنامه جامع کاهش تصادفات در کرمانشاه باید اجرایی شود تا به تدریج شاهد کاهش آمار تصادفات داخل شهری در کرمانشاه خواهیم باشیم.

وی به وجود 19 نقطه حادثه خیز در داخل شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مشکلات بسیاری از این نقاط حادثه خیر را می توان با انجام کارهای ترافیکی حل کرد و اگر این برنامه به شکل منظم اجرایی شود تا پایان سال بخش زیادی از نقاط حادثه خیز از بین خواهد رفت.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، هوشمند کردن تقاطع ها را راهکاری مناسب برای مدیریت ترافیک دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین راهکار برای مدیریت ترافیک کلانشهر کرمانشاه فرهنگ سازی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جانمایی نامناسب برخی از پل های عابر پیاده در سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه سازه‌های این پل‌ها مجهز به امکانات روز نیستند و همین مسئله موجب شده بسیاری از مردم این از پل های عابر پیاده استفاده نکنند و به همین دلیل آمار تصادفات بالا برود.

کد خبر 13444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha