اتمام چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سرویس کردستان - سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: اتمام پروژه چهارخطه کردن گردنه صلوات آباد سنندج نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

به گزارش کُرد پرس، صلاح فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح احداث چهارخطه گردنه صلوات آباد به طول 21 کیلومتر در سه قطعه تعریف شده که قطعه اول آن به طول 9.2 کیلومتر، قطعه دوم آن به طول 5.4 کیلومتر و قطعه سوم آن نیز 6.2 کیلومتر طول دارد.

وی با بیان اینکه ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج در حال اجرا بوده و ٨٥ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: ١٤ کیلومتر از پروژه به بهره برداری رسیده و هم اکنون زیربار ترافیک بوده و 3 کیلومتر دیگر نیز به زودی آسفالت خواهد شد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: ٤ کیلومتر از مسیر باقیمانده که امیدواریم با تامین منابع اعتباری لازم بتوانیم در حداقل زمان ممکن پروژه را به بهره برداری برسانیم.

فتحی بیان کرد: برای اجرای این حجم از عملیات 86.5 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام و بهره برداری از چهارخطه گردنه صلوات آباد ٤٠ میلیارد تومان (بدون احتساب تونل های چهارگانه) اعتبار مورد نیاز است.

کد خبر 13306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha