انتصاب عالی ترین فرمانده نیروهای پیشمرگ اتحادیه میهنی کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان - با فرمان معاون اول دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان، فرمانده جدید نیروهای پیشمرگ وابسته به این حزب منصوب شد.

به گزارش کردپرس، مصطفی چاورش، عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) و از فرماندهان نیروهای پیشمرگ وابسته به این حزب، امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با پایگاه خبری خندان اعلام کرد که با فرمان کوسرت رسول علی، معاون اول دبیرکل اتحادیه به عنوان فرمانده جدید این نیروها موسوم به لشکر 70 منصوب شده است.

چاورش در این باره اظهار داشت: با فرمان معاون اول دبیرکل اتحادیه میهنی، به عنوان فرمانده نیروهای لشکر 70 پیشمرگ منصوب شدم و در این منصب جایگزین شیخ جعفر شیخ مصطفی می شوم.

در رابطه با زمان اجرای فرمان مذکور نیز این فرمانده نیروهای پیشمرگ تاکید کرد که به محض آن که شیخ مصطفی به عنوان نامزد اتحادیه میهنی برای تصدی منصب معاون رئیس اقلیم کردستان در این منصب دست به کار شود، وی نیز فعالیت خود به عنوان فرمانده جدید لشکر 70 آغاز خواهد کرد.

این در حالی است که لشکر 70 به عنوان نیروهای وابسته به اتحادیه میهنی به همراه نیروهای وابسته به حزب دمکرات کردستان (پارتی) موسوم به لشکر 80، هسته اصلی نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان را تشکیل می دهند.

کد خبر 124961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha