کشف 4.3 کیلوگرم تریاک در کامیاران/27 دستگاه ماینر در بانه کشف شد

سرویس کردستان - فرمانده انتظامي شهرستان کامیاران از کشف 4 کيلو و 379 گرم تریاک و دستگيري 2 سوداگر مرگ طی یک عملیات خبر داد.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی کردستان، سرهنگ بهروز جلیلیان اظهار کرد: در راستای مقابله بی امان با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت 2 نفر در راستای تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان کامیاران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مواد مخدر استان و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران محل سکونت قاچاقچیان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل سکونت این افراد موفق شدند مقدار 4 کیلو و 379 گرم تریاک کشف کنند و در این رابطه 2 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف 27 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بانه

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 27 دستگاه (ماینر) استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال و 15 دستگاه فن خنک کننده توسط ماموران انتظامی بانه خبر داد و بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بانه یک واحد منزل مسکونی در اطراف شهر که اقدام به استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کرده بود، شناسایی شد.

سردار علی آزادی یادآور شد: ماموران انتظامی پس از هماهنگي با مراجع قضائي به محل اعزام و در بازرسی از آن 27 دستگاه ماینر و 15 دستگاه فن خنک کننده که به صورت مخفیانه راه اندازی و در حال استخراج ارز دیجیتال بود، کشف شد.

وی با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش دستگاه‌ های کشف شده را بالغ بر 29 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در اين رابطه 3 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده برای ادامه سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائي قرار گرفتند.

دستگیری سارق و اعتراف به 28 فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 28 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج خبر داد و اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج، شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان احتمالي در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سردار علی آزادی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ماموران کلانتری 19 سنندج، یک سارق حرفه ای و سابقه دار شناسایی و طی یک عملیات موفق به دستگیری وی شدند.

وی ادامه داد: سارق در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 28 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این عملیات، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در سقز

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سقز از دستگیری باند 5 نفره سرقت و کشف 9 فقره سرقت از اماكن خصوصي در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان سقز قرار گرفت .

سرهنگ علی ولی زاده گفت: در همین رابطه با تلاش ماموران و با بررسی های به عمل آمده از صحنه سرقت و سرنخ های بدست آمده باند 3 نفره سارقان و 2 نفر مالخر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات تخصصی متهمان دستگیر شده ، به 9 فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی و منزل اعتراف کردند، اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 12396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha