آیت اله رئیسی کارنامه موفقی  در فسادستیزی و خدمت به انقلاب و مردم دارد

سرویس کرمانشاه _ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به انتخاب آیت الله رئیسی بعنوان رئیس جمهور ایران خاطرنشان کرد: وی شخصیت امینی است که همواره و در مسندهای مختلف، کارنامه موفقی داشته و بر فسادستیزی و خدمت به انقلاب و مردم اهتمام دارد.

به گزارش کردپرس؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) و با اشاره به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد، با وجود مشکلات معیشتی و توطئه‌های دشمنان انقلاب، برای دلسردی مردم، از این حضور تاثیرگذار تجلیل و آنرا موجب اقتدار هرچه بیشتر ایرانی دانست که امروز در دنیا مقتدر و سرافراز است.
آیت الله علما افزود: ملت ایران، مردم نجیبی هستند که با وجود فشارهای سنگین و همه جانبه دشمنان اینگونه از اسلام و انقلاب حمایت و دفاع می کنند.

امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از تلاش همه نقش آفرینان در عرصه انتخابات از جمله اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب، بر حفظ و ادامه این تشکل انقلابی تاکید کرد.
آیت الله علما اظهار داشت: نباید پس از برگزاری انتخابات از دولت جدید سهم خواهی کرد بلکه سهم خود را باید از خدا خواست که ماندگارترین سهم ها، سهمی است که پروردگار عطا فرماید.
در این نشست رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه هم با ارائه گزارشی از فعالیت های این شورا گفت: شورای وحدت نیروهای انقلاب در راستای خدمت به اهداف انقلاب و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تشکیل شده و در جریان انتخابات نیز این شورا بر مبنای انسجام بخشی بیشتر و بصیرت افزایی، انجام وظیفه کرد.
حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه پس از انتخابات، رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود خواستار اجرای بیانیه گام دوم انقلاب برای اقتدار هرچه بیشتر کشور شد.
وی تدوین سند مناسب توسعه استان کرمانشاه و اجرای دقیق آنرا برای برون رفت از مشکلات ضروری دانست.
در این نشست همچنین محمدی معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه نیز با اشاره به مشارکت قابل توجه همه قشرها، اقوام و مذاهب جامعه از جمله اهل سنت، با وجود دسیسه های دشمنان و رسانه های پرشمار آنان گفت: اقوام و مذاهب و مردم اهل سنت با حضور پرشور و انتخاب اصلح دشمنان را مایوس و نقشه هایشان را خنثی کردند.
وی ملاقات 500 نفر از علما و بزرگان اهل سنت با آیت الله رئیسی و حمایت قاطع آنان از وی را نکته ای قابل توجه و مهم ارزیابی کرد.

کد خبر 12122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha