دولت جوان و انقلابی با تحول گرایی, وضعیت کشور را تغییر می دهد

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اگر دولت جوان و انقلابی پای کار بیاید می تواند با ایده های جدید و تحول گرایی با تکیه به آرمان ها و ارزش های انقلاب با تغییری که در وضعیت کشور ایجاد می کند بدون شک بیشترین احساس رضایت را در بین مردم فراهم می کند.

به گزارش کرد پرس, حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در نشست خبری با خبرگزاری های استان کردستان در خصوص تردید مردم برای حضور در انتخابات و ضعف در مشارکت, اظهار کرد: ما در انتخاباتی قرار داریم که با توجه به مشاهدات کلی, فضای جامعه فضای تحول خواهی و تغییر است و صرف خود انتخابات در تحقق این هدف تاثیرگذار است.

وی افزود: اصل انتخابات یک مبدا تغییر و تحول است که به نظر می رسد با توجه به وضعیت کشور در داخل و در وجهه بین المللی نیاز به این اصل داریم و مردم نیز به دنبال آن هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: رسانه ها کار و رسالت آنان امیدبخشی, وحدت و ایجاد آرامش است و باید سعی کنند این مسائل را در جامعه ایجاد کنند چرا که مردم شاید در انتخاب یک فرد اختلاف نظر داشته باشند اما در نهایت با حضور می توانند اقتدار نظام را دوچندان کنند.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: رسانه ها در لوای انتخابات باید جامعه را به تغییر در آینده امیدوار کنند و با توجه به وعده هایی که نامزدهای حال حاضر برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می دهند, باید آنان را برای یک انتخاب اصلح ترغیب کرد تا کشور از این وضعیت خارج شود.

وی بیان کرد: در بحث مشارکت مردم باید بدانند بهترین اتفاق این است که یک انتخاب با حداکثر رای از سوی آنها به ریاست جمهوری برسد و در صورت مشارکت پایین نیز هر کسی که رئیس جمهور شد باید همه تلاش کنند در چهار سال آینده در راه دولت سنگ اندازی نکرده تا ب نامه ها را بتوان پیش برد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اگر یک دولت جوان و انقلابی پای کار بیاید می تواند با ایده های جدید و تحول گرایی با تکیه به آرمان ها و ارزش های انقلاب با تغییری که در وضعیت کشور ایجاد می کند بدون شک بیشترین احساس رضایت را در بین مردم فراهم می کند.

حجت الاسلام پورذهبی اظهار کرد: در خصوص میزان مشارکت نیز نمی توان ادعا کرد که با رد صلاحیت عده ای خاص, مردم با صندوق های رای قهر کرده و در انتخابات شرکت نمی کنند چرا که مردم به فرد کار ندارند اما به عملکرد افراد انتقاد دارند.

وی افزود: مردم اگر از طریق رسانه ها به عملکرد واقعی مسئولان دست یابند به خوبی می دانند که باید به چه کسی رای بدهند و چه کسی را نادیده بگیرند اما عدم مشارکت مردم بدون شک به دلیل رد صلاحیت عده ای خاص نیست و بلکه از عملکرد دولت و نه نظام اعتراض دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مردم توقعی که از تحول با توجه به وعده های نامزدهای گذشته داده اند را ندیدند و همین امر باعث شده نسبت به این دوره از انتخابات دلسرد شوند اما باید یک بار دیگر به میدان بیایند تا این بار با انتخاب فردی اصلح واقعا تغییر را ببینند.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: اتفاقاتی که در چهار سال گذشته افتاده, اگر ریزشی در مشارکت ایجاد شود یکی از دلایل آن همان اتفاقات است چرا که مردم واقعا از وضعیت اقتصادی و معیشتی گله مند هستند.

وی بیان کرد: بسیاری از جوانان ما امروز وقتی گذشته و تاریخ معاصر را بررسی می کنند به خوبی درک می کنند باید به چه کسی رای دهند و علت نارضایتی ها از کجا آمده است و اگر فضای کنونی دچار کمبود مشارکت شد یک بخش کوچک آن به عدم حضور چهره های خاصی است و بیشتر آن به نارضایتی نسبت به عملکرد دولت چهار سال اخیر باز می گردد.

کد خبر 11673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha