گلایه استاندار آذربایجان غربی از عدم رعایت موارد بهداشتی در ستادهای انتخاباتی

سرویس آذربايجان غربي-استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برخی ستادهای انتخاباتی گلایه کرد و گفت: پرشور کردن فضای انتخابات یک مسئله مهم است اما سلامت مردم اولویت اصلی ما است.

به گزارش کردپرس؛ محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در یکصد و بیست و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونا افزود: فرمانداران باید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ستادهای تبلیغاتی نظارت جدی داشته باشند و در صورت لزوم برخورد قانونی صورت گیرد.

او ادامه داد: صنوف بسیاری در ایام کرونا متحمل خسارت سنگین شده اند. برای جبران بخشی از این خسارت ها مقرر گردید بازگشایی و تداوم فعالیت برخی صنوف منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: صنوفی چون باشگاه های ورزشی در این ایام دچار خسارت سنگین شده اند و به این جهت در جلسه کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا فرایند بازگشایی این صنف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بررسی گردد. اگر این صنوف در صورت بازگشایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند بار دیگر تعطیل می شوند.

استاندار گفت: بررسی های دانشگاه علوم پزشکی حاکی از آن است که در برخی شهرستانها میزان استفاده از ماسک نامطلوب است. فرمانداران موظف هستند تا با شیوه های اقناعی و قانونی نسبت به افزایش میزان استفاده از ماسک اقدام نمایند.

شهریاری تنها راه مقابله با کرونا را رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانست و گفت: مسئولین باید بیشتر و بهتر از مردم نسبت به اجرای دقیق پروتکل ها و محدودیت های ابلاغی عمل نمایند.

او اظهار داشت: در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پروتکل های بهداشتی ویژه ای اجرا خواهد شد و مردم نباید نگران باشند.

کد خبر 11476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha