تصمیم گیرندگان سیاسی، با بازگرداندن خانواده های عناصر داعش اهداف خاصی را دنبال می کنند

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو ارشد اتحاد اسلامی کردستان استفاده از قضیه اردوگاه الهول و بازگرداندن خانواده های عناصر داعش به عنوان یک برگه امتیاز در راستای اهداف انتخاباتی را محتمل دانست.

به گزارش کرد پرس به نقل از براثا، "مثنی امین" در این باره گفت: تصمیم گیرندگان دولتی در زمینه بازگرداندن خانواده های عناصر تشکیلات تروریستی داعش به استان نینوا، قطعا اهداف خاصی را دنبال می کنند.

مثنی امین افزود: بعید نیست در زمینه بازگرداندن خانواده های عناصر تروریستی از سوریه به استان موصل و جذب مجدد آنها به جامعه، اهداف انتخاباتی مطرح باشد.

عضو ارشد اتحاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: دولت باید قبل از بازگرداندن و ادغام آنها در جامعه تضمین های لازم را ارائه کند تا این افراد بار دیگر به اقدامات مجرمانه ای که قبل از سقوط داعش در استان نینوا انجام می دادند بازنگردند.

یادآور می شود دولت عراق با انتقادها و درخواست ها برای متوقف کردن عملیات بازگرداندن خانواده های عناصر داعش به استان نینوا مخالفت کرده است که این امر باعث تردید برخی جریانات درباره سیاست ها و برنامه های دولت کاظمی برای مرحله آینده عراق شده است.

کد خبر 11005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha