مهر علیزاده دولت سوم  اصلاحات را تشکیل می دهد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری ١٤٠٠ گفت: دولت احتمالی مهرعلیزاده دولت سوم خاتمی خواهد بود و شعار ایشان (ایران برای همه) است.

اسماعیل علی میرزایی در گفتگو با خبرنگار کردپرس افزود: برنامه جامعه و مدون مهرعلیزاده در خصوص مطالبات اقوام و ادیان طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی خواهد بود و ایشان با شعار (ایران برای همه) پا به میدان رقابت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گذاشته‌اند.

او ادامه داد: بنا به گفته های جناب مهرعلیزاده، اکثریت دولت احتمالی ایشان ایشان ترکیبی از جوانان، اقوام و مناطق خواهد بود و سعی می کنند از متولدین دهه ٦٠ به بالا در دولت به کار گیری کنند.

علی میرزایی بیان کرد: ایشان با داشتن سوابق روشن اقتصادی و صاحب نظر بودن در بحث مدیریت مالی دارای برنامه عملی و مدون اقتصادی هستند.

رییس ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده اظهار داشت: هدف جناب مهر علیزاده از تشکیل دولت سوم خاتمی، تنش زدایی ها با جوامع بین الملل، برقراری گفتگوی تمدن ها است و در نظر دارند در داخل کشور نیز مشارکت تمام قومیت ها و ادیان را لحاظ کنند.

او ادامه داد: در دوره جناب خاتمی بالاترین آرامش در کشور و بالاترین رشد اقتصادی حاکم بود از این رو جناب مهرعلیزاده در نظر دارند با تشکیل دولت سوم خاتمی به این روند ادامه بدهند و معتقدند با به کارگیری این روش مسئله تحریم‌ها نیز به حداقل ممکن می‌رسد.

علی میرزایی افزود: همچنین این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری معتقد است؛ طبقات محروم جامعه باید با تبعیض مثبت برخوردار شوند و شعار (ایران برای همه) قطعا بدون تبعیض باید برای همه اجرایی شود.

او در پایان گفت: دفتر مرکزی ستاد انتخاباتی مهر علیزاده در ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی تاسیس شده و در شهرستان های استان چندین محل به عنوان ستاد تبلیغاتی ایشان تعیین شده و کم و بیش در سایر شهرهای استان هم بازگشایی می شوند.

کد خبر 10956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha