پرونده فساد مالی شورا و شهرداری مهاباد کی به سرانجام می رسد؟

سرویس آذربایجان غربی- در حالیکه رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی دی ماه سال گذشته اعلام کرده بود که در آینده نزدیک حکم نهایی پرونده فساد مالی شورا و شهرداری مهاباد صادر خواهد شد، امروز دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد همچنان از جریان رسیدگی و تکمیل پرونده فساد مالی شورای اسلامی و شهرداری این شهر در محاکم قضایی خبر داد.

به گزارش کردپرس، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد امروز ٥ خرداد ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: رسیدگی به پرونده فساد مالی شورای اسلامی و شهرداری این شهر با جدیت در حال رسیدگی و تکمیل است.

مهراب اکبرپور اظهار داشت: این پرونده که هم اکنون در حال رسیدگی است طی یک مرحله برای بررسی و تکمیل آن به مرکز استان ارسال و برای ادامه تحقیقات دوباره به این شهرستان بازگردانده شده است.

او ادامه داد: هم اکنون قاضی پرونده در حال تکمیل و رسیدگی به آن است تا در اسرع وقت حکم آن صادر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، اضافه کرد: اعمال و رفتار نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا از هم اکنون رصد می‌شود و در قالب شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی موارد مورد رسیدگی قرار گرفته و از طریق پلیس فتا موارد لازم به داوطلبان تذکر داده می شود.

اکبرپور با بیان اینکه داوطلبان و نامزدهای انتخابات باید در مسیر قانون حرکت کنند، گفت: شعبه اختصاصی در زمینه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری مهاباد ایجاد شده است.

او تبلیغات زودتر از موعد جرم را دانست و تاکید کرد: با تبلیغات خارج از ضوابط تعریف شده که زمینه ساز اخلال در نظم، قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز نظام باشد با حساسیت بررسی و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش کردپرس، رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ٣٠ دی ماه سال گذشته از مراحل نهایی رسیدگی به پرونده فساد مالی شورای اسلامی و شهرداری این شهر خبر داده و گفته بود: در آینده نزدیک حکم نهایی آن صادر خواهد شد

به گفته علی اکبر گروسی؛ این پرونده جزو مواردی است که با پیگیری مسوولان مهابادی به طور ویژه در حال رسیدگی است.

سال ٩٩، بیش از ۲۰ نفر در ارتباط با پرونده فساد شهرداری و شورای اسلامی شهر مهاباد سال گذشته در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۶ نفر عضو اصلی شورای اسلامی شهر بودند و طی آن شورای دور پنجم شهر در شهریور ماه همان سال منحل شد.

کد خبر 10448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha