عملیات مشترک عراق: آغاز به کار مراکز هماهنگی مشترک در سه استان

سرویس عراق و اقلیم کردستان – فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد مراکز هماهنگی مشترک [با نیروهای پیشمرگ] در خانقین، کرکوک، مخمور و غرب نینوا برای هماهنگی امنیتی و اطلاعاتی آغاز به کار کرده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از السومریه نیوز، سرلشکر تحسین خفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در این باره اعلام کرد: مراکز هماهنگی مشترک چهارگانه در خانقین، کرکوک، مخمور و غرب نینوا با هدف هماهنگی در زمینه عملیات امنیتی و اطلاعاتی و تبادل اطلاعات آغاز به کار خواهند کرد. مراکز فوق متعلق به دولت فدرال و تحت مدیریت ارتش عراق خواهند بود که در آن افسرانی از وزارت کشور عراق و مرزبانی اقلیم کردستان حضور خواهند داشت و مأموریت آنها هماهنگی و تبادل اطلاعات خواهد بود.

خفاجی در یک کنفرانس خبری در این باره گفت: فرماندهی عملیات مشترک با هماهنگی نیروهای امنیتی مختلف، یک روش تاکتیکی مبتنی بر تمرکز زدایی را در انجام عملیات علیه بقایای تشکیلات تروریستی داعش در پیش گرفته است.

خفاجی افزود: فرماندهی عملیات مشترک به همراه ائتلاف بین المللی علیه داعش از طریق دریافت دستگاههای مدرن، مرزهای عراق و سوریه را کنترل و برای جلوگیری از عبور تروریست ها از مرز و اقدامات ضد امنیتی تلاش می کند.

کد خبر 10193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha