زمین و زمان دارد زیر و رو می شود/آخر این راه جنایت است!

سرویس ترکیه - محمت ایمور یکی از روسای ارشد سابق میت وضعیت فساد کنونی در حکومت ترکیه را اسف بار دانست.

به گزارش کردپرس، در پی انتشار پنجمین ویدئوی افشاگری های صدات پکر، رئیس مافیای ترکیه، که به خارج از کشور متواری شده است، محمت ایمور رئیس پیشین شعبه مبارزه با ترور سازمان اطلاعات ملی ترکیه (MİT/میت) با ارزیابی سخنان پکر گفت: «تصویر ترکیه امروز بسیار وحشتناک است.»

پکر که تا مدتی پیش رابطه نزدیکی با حکومت ترکیه داشت، در پی تسویه حساب های سیاسی اطلاعت بسیاری را درباره قاچاق مواد مخدر توسط اداره پلیس ترکیه، مصادره دارایی افراد و باج خواهی و رشوه، و پرونده سازی های ناعادلانه توسط اعضای کابینه و رئیس اداره امنیت ترکیه، با ذکر مدرک فاش کرد. با این همه قوه قضائیه ترکیه هنوز هیچ اقدامی برای تحقیقات پیرامون این اتهامات آغاز نکرده است.

بنا بر گزارش روزنامه سوزجو به قلم اسماعیل سایماز، محمت ایمور با تاکید بر این که دادستانی باید هرچه زودتر وارد عمل شده و تحقیقات را در این زمینه آغاز کند گفت: «زمین و زمان در ترکیه دارد زیر و رو می شود. همه مردم در حال ارسال پیامک به هم درباره افشاگری های اخیر هستند. همه منتظر ویدئوهای جدید پکر هستند. دیگر چه می خواهید بشود؟ خودش در آخرین ویدئو به دادستانی گفته که چه باید بکند.»

این رئیس پیشین دایره مبارزه با ترور میت درباره محمت آغار وزیر کشور سابق و رئیس پلیس فعلی گفت: «من آن وقت هم درباره آغار گزارشی تهیه کردم. برخی افراد این موضوع را جدی نگرفتند. در حالی که تک تک مواردی که درباره آغار نوشتم و حتی بیشتر از آن درست بوده است.»

او در توصیف وضعیت کنونی ترکیه گفت: «ما داریم حرف از جنایت می زنیم. به این روز افتادن حکومت خیلی ناراحت کننده است. پایان این روند به جنایت های سیاسی خواهد رسید.»

کد خبر 10033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha