تجمع و تبلیغات انتخاباتی شوراها در ایلام ممنوع است

سرویس ایلام - استاندار ایلام در جلسه ستاد کرونای استان از ممنوعیت هر گونه تجمع و تبلیغات میدانی انتخابات شوراها در استان ایلام خبر داد و گفت: در خصوص منع تجمع و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هنوز دستورالعملی نداریم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری بیان داشت: تجمع و تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و هیچ گونه تبلیغات انتخاباتی نداریم.

او گفت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری هنوز دستورالعملی نداریم اما در بحث شوراها هیچ گونه تجمع و هیچ محفل خانوادگی دال بر تبلیغات نداریم، هم به دلیل کرونا و هم به دلیل بازه زمانی تبلیغات که از لحاظ قانونی یک بازه زمانی مشخص دارد.

استاندار ایلام یادآور شد: ما دنبال مشارکت حداکثری همه آحاد مردم هستیم اما نباید از این موضوع طوری استفاده کنیم که بحث رعایت پروتکلهای بهداشتی رعایت نشود.

نوذری تصریح کرد: ۱۵ ماه است که کشور و استان درگیر کرونا شده است، فکر نمی کردیم کرونا تا ۱۴۰۰ طول بکشد و چه بسا با این روندی که در دنیا مشاهده می شود، تا پایان ۱۴۰۱ هم بماند، بحثهایی وجود دارد که ما در کشور خودمان هم مطرح می شود، که امسال در حال گذار هستیم و نیمه ی دوم سال، نیمه ی آرامتری خواهیم داشت،

وی از قرارگاه استانی مبارزه با کرونا خواست که تفرجگاههای بیرون را باز و پارکها را محدود و شبها نیز چراغهایشان را خاموش کنند.

نوذری نسبت به ورود استان به پیک پنجم کرونا هشدار داد و از رسانه های استان خواست مردم را نسبت به وضعیت شکننده استان آگاه کنند و در بحث واکسیناسیون، اظهار داشت: خواهشی که از دوستان رسانه ای دارم اینکه تبلیغات بیشتری در این زمینه انجام دهند، کمک بیشتر از سوی رسانه ها باعث می شود که افراد بیشتری در جریان آن قرار بگیرند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه بیشتر آمار فوتی های ما مربوط به سن بالای ۶۵-۶۰ سال است، بیان کرد: هر چه این قشر را بیشتر واکسینه کنیم، میزان فوتی ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد، خواهش من در بحث واکسیناسیون این است، که هم از فرمانداران و هم از ظرفیت و دهیاران در این زمینه استفاده کنیم.

کد خبر 9785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha