اختصاص ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به  واحدهای تولیدی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام در اختیار واحدهای تولیدی استان کرمانشاه قرار می گیرد.

به گزارش کردپرس؛ حسین فیض جعفری؛ رییس اداره طرح و برنامه این سازمان از اختصاص ۶۵۰ میلیار تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان کرمانشاه خبر داد.
فیض جعفری با اعلام این خبر افزود: فرایند پرداخت تسهیلات تامین مالی پروژه های دارای اولویت بخش صنعت،معدن و تجارت در قالب طرح تام عملیاتی شد.
رییس اداره طرح و برنامه این سازمان ادامه داد:وزارت صنعت، معدن و تجارت طی تفاهم نامه ای با بانک های صنعت و معدن و صادرات مبلغ ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات در بخش تولید منعقد نموده است.
وی سهم استان کرمانشاه را ۶۵۰ میلیارد تومان برآورد نمود و ادامه داد: این مبلغ که معادل ۲/۴ درصد سهم کشور است، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش سرمایه ثابت و ۴۵۰ میلیارد تومان در بخش سرمایه در گردش تخصیص داده شده است.
رییس اداره طرح و برنامه این سازمان در ادامه تاکید کرد: اولویت اصلی این منابع در مرحله اول برای پرداخت تسهیلات و تامین منابع مالی برنامه های مرتبط با استفاده از ظرفیت های واحدهای تولیدی محصولات منتخب، نهضت ساخت داخل(جایگزینی واردات)، فعال سازی واحدهای راکد و توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار می باشد.
فیض جعفری در پایان افزود: متقاضیان واجد الشرایط می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس http://behinyab.ir زیر بخش تامین مالی(تسهیلات طرح تام)مراجعه و ثبت نام نمایند.

کد خبر 9651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha