ضمانت اجرای طرح جامع کرونا همراهی کامل مردم است

سرویس ایلام - استاندار ایلام امروز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن ابراز رضایت از رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی در روزهای نخست اجرای طرح، عنوان کرد: ضمانت اجرای طرح جامع کرونا همراهی کامل مردم است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قاسم سلیمانی دشتکی گفت: ضمانت اجرای موفقیت آمیز طرح همکاری خوب مردم است و انتظار داریم در جهت سلامت خود مردم شاهد این همراهی باشیم.

او گفت: با اشاره به شرایط سخت کرونایی خواستار منع رفت و آمدها و گردهمایی های دستگاه های اجرایی شد و گفت: گاهی اوقات در این شرایط خطرناک کرونایی شاهد لشکر کشی یک دستگاه اجرایی با انبوه مدیران و کارکنان به شهرستان ها هستیم و این خود به تشدید وضعیت کرونایی دامن می زند و همینجا برای چندمین بار اعلام می کنم که این برنامه ها ممنوع هستند و هیچ مدیری حق ندارند به هر بهانه‌ ای اسباب شیوع بیشتر کرونا در استان را فراهم سازد.

استاندار ایلام همچنین با تاکید بر لازم اجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: این که نمی شود مصوبه ای در این ستاد اتفاق بیافتد و مدیر مربوطه بجای اجرا، تفسیر خود از آن مصوبه را داشته باشد و در انجام آن اهمال کاری کند.

سلیمانی دشتکی افزود: تمرد از اجرای مصوبات پیگرد قانونی دارد و حق شکایت برای واحدهای تولیدی خسارت دیده نیز محفوظ است.

کد خبر 914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha