محدودیت های ترافیکی 13 آبان در کردستان اعلام شد

سرویس کردستان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در سنندج و سایر شهرهای این استان را اعلام کرد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ رمضان نادری با بیان اینکه با توجه به برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان، محدودیت های ترافیکی در خیابان های مسیر راهپیمایی و منتهی به آن در شهرهای مختلف استان اجرا می شود، گفت: این محدودیت ها از ساعت 8 صبح آغاز و تا پایان راهپیمایی ادامه خواهد داشت، در سنندج این محدودیت ها در تمام خیابان های ورودی به میدان آزادی، طول خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی (ره) و طول خیابان انقلاب اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان تاکید کرد: در راستای اعمال این محدودیت ها از ساعت 8 صبح تردد تمام وسایل نقلیه در خیابان ها و مسیرهای منتهی به این معابر تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: در سایر شهرستان های استان نیز محدودیت های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی و خیابان های منتهی به آن اعمال می شود و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

سرهنگ نادری اضافه کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در مسیرهای اعلام شده و خیابان های منتهی به این مسیرها مانع از پارک، تردد و ورود خودروها می شوند.

کد خبر 89315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha