ابراز پشیمانی نماینده «آیفون شکن» حزب حرکت ملی ترکیه از اقدام چند ماه اخیر خود؛ آیفون مرا پس بدهید

سرویس ترکیه - عنگین آلتین یوروت نماینده اردو در پارلمان ترکیه از حزب حرکت ملی ترکیه در اظهاراتی با ابراز پشیمانی از شکستن آیفون خود بر سر مسئله برانسون و اختلاف آمریکا و ترکیه عنوان کرده است: آیفون مرا پس بدهید

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، بعد از آن که روابط ترکیه و آمریکا بر سر مسئله کشیش برانسون به بحران عمیقی تبدیل شد عنگین آلتین یوروت نماینده اردو در پارلمان ترکیه از حزب حرکت ملی ترکیه در اقدامی بعد از پیام بایکوت شرکت های آمریکایی توسط اردوغان رئیس جمهور ترکیه اقدام به شکستن گوشی آیفون و خریداری سامسونگ به جای آن کرده بود. فیلم شکستن گوشی آیفون وی در آن برهه در رسانه های مختلف داخلی و خارجی بازتاب زیادی به همراه داشت. در پی آزادی کشیش برانسون از زندان این نماینده حزب حرکت ملی ترکیه بار دیگر جنجالی شده و این بار نیز از اقدام شکستن آیفون ابراز پشیمانی کرده است.

وی در اظهاراتی با انتقاد تند از آزاد برانسون از زندان عنوان کرده است: برانسون به اولین هواپیما سوار شده و رفت. اکنون مانده ام به بر هم خوردن روابطم با آمریکا ناراحت باشم یا به آیفونی که شکسته ام حسرت بخورم یا برای آزاد شدن جاسوس برانسون عصبانی بشوم.

وی در سخنان خود عنوان کرده است: به خاطر مسئله برانسون و برای اعتراض به آمریکا اقدام به شکستن آیفون خود کرده بودم. بدون هیچ دستاوردی مانده ایم. آیفون مرا پس بدهید.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 88156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha