توافقی در خصوص آزادی برانسون میان ترکیه و آمریکا صورت نگرفته است

سرویس ترکیه - هدر نائورت،سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی با رد ادعاهای تلویزیون NBC آمریکا مبنی بر وجود یک توافق پنهانی میان ترکیه و آمریکا مبنی بر آزادی برانسون عنوان کرد: تا آنجایی که من می دانم در خصوص برانسون توافقی صورت نگرفته است.

به گزارش کردپرس، هدر نائورت،سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی با اشاره به جلسه رسیدگی به پرونده کشیش برانسون که قرار است امروز در ازمیر برگزار شد گفت: آزادی برانسون برای روابط دوجانبه آمریکا – ترکیه یک قدم بسیار مهم خواهد بود. ما امروز انتظار آزادی برانسون را داریم.

وی در ادامه اظهارات خود با رد ادعاهای تلویزیون NBC آمریکا مبنی بر وجود یک توافق پنهانی میان ترکیه و آمریکا مبنی بر آزادی برانسون عنوان کرد: تا آنجایی که من می دانم در خصوص برانسون توافقی صورت نگرفته است. جلسه رسیدگی به پرونده برانسون برگزار خواهد شد، روند حقوقی ادامه دارد. ما نیز از نزدیک این موضوع را تعقیب می کنیم. از برانسون و خانواده وی حمایت می کنیم.

لازم به ذکر است، چند ساعت قبل از این اظهارات تلویزیون معروف NBC آمریکا در خبری به نقل از مقامات آمریکا مدعی شده بود که آمریکا و ترکیه بر سر آزادی برانسون به توافق رسیده اند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 88013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha