عملیات اجرایی طرح جامع  پرویزخان بایدبا شتاب بیشتری دنبال شود

سرویس کرمانشاه _ رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: طرح توسعه جامع مرز رسمی پرویزخان تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باید عملیات اجرایی آن شتاب بیشتری بگیرد.

به‌ گزارش کردپرس؛محسن دارابی؛ در اولین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان با بیان این مطلب که توسعه مرز رسمی پرویز خان از عمده وظایف کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی است، افزود: علی‌رغم شیوع ویروس منحوس کرونا و تاثیر آن بر روی صادرات کشور؛ مرزهای تجاری استان حتی یک روز هم تعطیلی نداشته و با قوت به امر تجارت پرداخته اند.

دبیرکارگروه توسعه صادرات استان در ادامه تاکید کرد: صادرات از گمرکات استان در سال 99 ، 2/4 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال 98 از لحاظ وزنی 8 درصد و از لحاظ ارزی 13 درصد افزایش داشته است و این نویدبخش توسعه در استان می‌باشد.

دارابی در پایان یادآور شد: امیدواریم امسال با توجه به نام‌گذاری سال جاری بتوانیم منویات مقام‌معظم رهبری در امر صادرات را بکار ببریم و بتوانیم موانع پیش روی صادرات را برداریم و مبادلات تجاری را بهبود ببخشیم.

اولین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با حضور دکتر باباخانی؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس دارابی؛ رئیس سازمان صمت استان و بقیه اعضای این کارگروه در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

کد خبر 8463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha