قرنطینه یک روستا در کرمانشاه به دلیل شیوع کرونای انگلیسی

سرویس کرمانشاه _ رییس ستاد کرونا شهرستان صحنه از قرنطینه یک روستای این شهرستان در پی ابتلای ۱۰ نفر از اهالی آن به ویروس کرونا به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش کردپرس، «علیرضا حیدری» در جلسه اضطراری ستاد کرونا شهرستان صحنه اظهار داشت: با توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا ممنوعیت تردد در این روستا اعمال شده است.

وی اظهار داشت: پس از اعلام شبکه بهداشت و درمان مبنی بر نمونه‌گیری از ۱۰۰ نفر از اهالی روستا و مثبت شدن نمونه ۱۰ نفر به کرونا جهش یافته جلسه اضطراری ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان تشکیل شد.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان صحنه با تاکید بر لزوم اعلام وضعیت هشدار از طریق بلندگو و بازرسی از روستاهای همجوار، اضافه کرد: مهمترین راه رهایی از این بیماری رعایت شیوه نامه‌ها و پرهیز از مسافرت به استان های جنوبی کشور است.

حیدری گفت: برگزاری آیین ها و شرکت در تجمعات مغایر با شیوه نامه های بهداشتی منجر به ابتلا این تعداد افراد روستا شده و متاسفانه نتیجه نمونه ۱۰ نفر از مردم روستا حاکی از درگیری با کرونا جهش یافته می‌باشد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای قرنطینه روستای مذکور با بسیج، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و دهیاری انجام شده است.

فرماندار صحنه خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تشکیل تجمعات باید به عنوان یک وظیفه فردی و اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد.

در پایان این جلسه حیدری به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهی نیروهای انتظامی، رییس شبکه بهداشت شهرستان صحنه و جمعی از مدیران از روستای مذکور بازدید میدانی به عمل آوردند و دستورات بهداشتی را به اهالی متذکر شدند.

کد خبر 6406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha