دادستان از ابلاغ حکم آزادی گوون به زندان دیاربکر خودداری می کند

سرویس ترکیه - در پی صدور حکم آزادی لیلا گوون، نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها از سوی شعبه 9 دادگاه جزایی دیاربکر، دادستان جمهوریت ترکیه به حکم قاضی اعتراض کرده است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هابرسول، در پی صدور حکم آزادی لیلا گوون، نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها از سوی شعبه 9 دادگاه جزایی دیاربکر، دادستان جمهوریت ترکیه به حکم قاضی اعتراض کرده است.

در حالی که حکم آزادی لیلا گوون از سوی دادگاه و قاضی پرونده صادر شده است، از آنجایی که دادستان از ارائه حکم به زندان تیپ E دیاربکر خودداری می کند از همین رو تا این لحظه لیلا گوون علی رغم صدور حکم آزادی در زندان به سر می برد. دادستان ادعا کرده است که حکم آزادی وی مخالف قوانین بوده و خواستار لغو حکم آزادی و صدور دوباره حکم زندان برای این سیاستمدار کرد ترکیه شده است.

وکیل مدافع گوون در اظهاراتی با اشاره به عدم ارسال حکم آزادی دادگاه از سوی دادستان به بخش اداری زندان دیاربکر عنوان کرده است: این یک اقدام غیرقانونی در روند قضایی کشور است. در حالی که حکم از سوی دادگاه صادر شده است "جرم علیه آزادی فرد" از سوی دادستانی صورت می گیرد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 62175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha