زمانی که ما از وضعیت عفرین نگران بودیم شما کجا بودید؟

سرویس ترکیه – رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اعلام نگرانی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از وضعیت عفرین در اظهاراتی عنوان کرده است: زمانی که ما نگرانی های خود را به شما منتقل می کردیم شما کجا بودید؟

به گزارش کردپرس به نقل از تلویزیون NTV، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی بار دیگر با تاکید بر پاکسازی کامل شهر عفرین عنوان کرده است: با ورود به مرکز عفرین تعداد نظامیان YPG که در این عملیات ها کشته شده اند به 3 هزار و 647 تن رسید. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانات خود تاکید می کند "از وضعیت عفرین نگران هستیم" زمانی که ما نگرانی های خود را به شما منتقل می کردیم شما کجا بودید؟ زمانی که می گفتیم بیایید با هم این گروه های تروریستی را پاکسازی کنیم کجا بودید؟ شما تاکید کردید که هدفتان از همکاری با گروه های تروریستی پاکسازی گروه تروریستی داعش است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: اکنون نیز نیروهای ارتش آزاد سوریه و نیروهای ارتش ترکیه مسئله PYD و YPG را حل می کنند. اگر متفق استراتژیک ما هستید باید به ما احترام بگذارید. تلاش کردید ما را فریب بدهید. 5 هزار کامیون به اینجا سلاح وارد کردید. 2 هزار هواپیما باربری مهمات به اینجا آوردید. ما از شما سلاح خواستیم به ما ندادید و همان سلاح ها را به گروه های تروریستی دادید. این چه متفق بودنی است؟ اکنون تمام آن مهمات به دست ما می افتد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 55889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha