۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
 باخت پرحاشیه سردار در بوکان

سرویس آذربایجان غربی- سردار سومین باخت خود در مرحله نهایی لیگ دسته دو باشگاه های کشور را در یک بازی پرحاشیه تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، تیم فوتبال سردار ظهر امروز یک شنبه (27 اسفندماه) در چهارمین هفته از دور نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری بندر عباس را در ورزشگاه پنج هزار نفری بوکان میزبانی کرد.

سردار در حضور 7 هزار هوادار خود توانست در دقیقه 12 گل اول بازی را توسط عباس کندل به ثمر برساند . شهرداری بندر عباس در دقیقه 40 توانست بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند.

ادامه بازی با حواشی چون اخراج علی نیکبخت سرمربی شهرداری بندرعباس و یکی دیگر از مربیان بندرعباس همراه شد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع سردار پایان یافت.

نیمه دوم بازی با توقفهای مداوم از سوی بازیکنان بندر عباس ادامه پیدا کرد و دقیقه 85 یکی از بازیکنان بندر عباس با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

در حالی که بازی وارد آخرین دقایق خود می شود بندر عباس توانست دومین گل خود را به ثمر برساند تا سردار سومین باخت خود در مرحله نهایی لیگ دسته دو کشور را در خانه تجربه کند.

همزمان با پایان بازی، درگیری در زمین هجوم هواداران به داخل زمین بازی را به همراه داشت. حضور هواداران با درگیری با نیروی انتظامی همراه شد و نیروی انتظامی اقدام به شلیک گاز اشک آور کرد.

کد خبر 55809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha