اردوغان ادعا کرد شهر عفرین به کنترل نیروهای ارتش آزاد سوریه درآمده است

سرویس ترکیه - در حالی که منابع مختلف از درگیری شدید در شهر عفرین خبر می دهند، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مدعی شد مرکز شهر عفرین توسط نیروهای ارتش آزاد سوریه با حمایت نیروهای مسلح ترکیه تماماً به تصرف درآمده است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هابر7، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی مدعی شد که نیروهای ارتش ترکیه و ارتش آزاد سوریه شهر عفرین را کاملاً به تصرف در آورده اند.

اردوغان گفت: مرکز شهر عفرین ساعت 08:30 صبح امروز به وقت محلی آنکارا توسط نیروهای ارتش آزاد سوریه و با حمایت نیروهای مسلح ترکیه تماماً به کنترل درآمده است. در حال حاضر در آنجا پرچم ترکیه و پرچم ارتش آزاد سوریه به اهتزاز درآمده است. از ملت ترکیه که از ابتدای عملیات شاخه زیتون صمیمانه از این عملیات حمایت کردند تشکر می کنم. ترکیه یک بار دیگر به تمام جهان نشان داد که در کنار مظلومان است. 140 هزار نفر به جرابلس بازگشتند. اکنون نیز برادران عفرینی ما به عفرین بازخواهند گشت. در عین حال تمام اقدامات برای ایجاد شرایط زندگی بهتر در منطقه انجام خواهد شد. این پیروزی مشترک بهترین جواب ترکیه و ملت ترکیه به سوری ها و سوریه است که تلاش می شد گروه های تروریستی را مانند یک خنجر بین ما فرو کنند.

لازم به ذکر است، این اظهارات در شرایطی ایراد می شود که برخی منابع کردی و عربی از تداوم درگیری ها در مرکز عفرین خبر می دهند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 55777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha