طبیعت زیبا،تاریخ و تمدن،قابلیت کم نظیر استان ایلام برای  جذب گردشگران است

سرویس ایلام- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت:طبیعت بسیار زیبا،آثار باستانی و تاریخ و تمدن کهن ، از قابلیت های کم نظیر استان ایلام برای جذب گردشگران است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، احمد کرمی در آیین گشایش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ایلام که در محل هتل زاگرس ایلام برگزار شد بیان کرد: استان ایلام از نظر تنوع در جاذبه های گردشگری و تاریخی از نادرترین استانهای کشور بوده و این مهم می تواند باعث رونق گردشگری در این استان شود.

وی افزود: با توجه به اینکه دستگاههای مختلفی مسئول خدمات دهی به گردشگران هستند گفت: پس از پایان تعطیلات نوروزی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در زمینه خدمات سفر مورد ارزیابی قرار می گیرد و بر اساس شاخص خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی به آنان نمره داده می‌شود.

حوزه گردشگری ایلام نیازمند سرمایه گذاری خصوصی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در این زمینه عملکرد مراکز رفاهی و اقامتی به‌ویژه هتل‌ها، رستوران‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدمات بین‌راهی باید به‌طور دقیق مورد نظارت قرار گیرند تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد و شاهد افزایش بر رویه قیمت‌ها نباشیم.

کرمی تصریح کرد: یقیناً اینگونه نظارت ها در جذب گردشگران و رفاه میهمانان نوروزی تأثیرات بسیار مهمی خواهد داشت.

معاون عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه رونق گردشگری در استان ایلام نیازمند خدمات و تسهیلات مناسب است گفت: به همین خاطر ستاد تسهیلات خدمات سفر در سراسر استان فعالیت خود را برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی آغاز کرده است.

کرمی به زیرساخت‌های استان در زمینه جذب گردشگر اشاره و گفت: حوزه گردشگری ایلام با اینکه قابلیت های بسیاری دارد اما چندان مورد توجه قرار نگرفته و به همین خاطر حوزه گردشگری این استان نیازمند جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

به گزارش کردپرس در پایان این آیین سازمانها و دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر با تجهیزات و خودروهاییی خدماتی خود رژه رفته و تجهیزات خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 55749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha