گروه های تروریستی علناً تحت حمایت آمریکا هستند

سرویس ترکیه - بینالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه پیش از سفر به جمهوری آذربایجان در اظهاراتی عنوان کرد گروه های تروریستی علناً تحت حمایت آمریکا هستند.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه استار ترکیه، بینالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه پیش از سفر به جمهوری آذربایجان در فرودگان عسن بوغای آنکارا در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برکناری رکس تیلرسون، از سمت وزیر امور خارجه آمریکا عنوان کرد: ارزیابی تصمیمات رئیس جمهور آمریکا بی مورد است. روابط آمریکا – ترکیه به افراد وابسته نیست. برخی مشکلات و تنش ها میان ترکیه و آمریکا در این اواخر بر کسی پوشیده نیست. گروه های تروریستی علنا تحت حمایت آمریکا هستند. امیدواریم یک رابطه سالم تر برقرار شود.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: امنیت انتخابات و بازتاب واقعی اراده ملت در صندوق های رای یک شرط اساسی انتخابات است. ما به عنوان حکومت ترکیه برای بازتاب کامل اراده ملت در صندوق های رای و نشان دادن آزادانه این اراده مسئول هستیم. در این خصوص از حزب جمهوری خواه خلق ترکیه بعضا اظهاراتی در خصوص بایکوت کردن انتخابات به گوش می رسد. حزب اصلی اپوزیسیون ترکیه در راه آلترناتیو بودن برای حکومت بهتر است اقدامات بیهوده را رها کرده به سخنان مفیدتری روی بیاورند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 55529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha