کشته شدگان زلزله استان کرمانشاه به 423 نفر رسید

سرویس کرمانشاه- مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان کرمانشاه، آخرین تعداد کشته شدگان زلزله این استان را 423 نفر اعلام کرد.

علی منشی زاده صبح امروز سه شنبه 23 آبان ماه در گفتگو با خبرنگار کردپرس، به ارائه آخرین آمار کشته شدگان زلزله شامگاه یکشنبه در کرمانشاه پرداخت و اظهارداشت: تاکنون 423 نفر در زلزله این استان جان خود را از دست داده اند.

وی تصریح داشت: در سرپل ذهاب 316 نفر، در اسلام آباد غرب 22 نفر، در کرندغرب 14نفر، در قصر شیرین 28 نفر، در جوانرود 3 نفر و در ثلاث باباجانی 15 نفر جان خود را از دست داده اند.

مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان کرمانشاه با بیان اینکه 25 جانباخته نیز توسط پزشكي قانوني كرمانشاه معاينه شده اند، عنوان کرد: تعداد جان باختگان شهر کرمانشاه تنها یک نفر بوده و سایر جان باختگانی که به عنوان معاینه شده در کرمانشاه اعلام می شوند از شهر ازگله و سرپل ذهاب به کرمانشاه منتقل شده اند.

وی در پایان با تاکید براین مطلب که دفن غیر قانونی و خود سرانه اجساد توسط مردم بومی مناطق زلزله زده مشکل اصلی در ارائه آمارها است، یادآورشد: این عمل دارای تبعات قانونی فراوان برای بازماندگان اجساد است.

کد خبر 48204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha