آخرین وضعیت نوزاد یک روزه رها شده در قروه

سرویس کردستان- نوزاد یک روزه پیدا شده در قروه که بر اثر عفونت شدید تحت درمان قرار گرفته بود پس از بهبودی با حکم مراجع قضایی به شیرخوارگاه بهزیستی کردستان انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، شامگاه سه شنبه نوزاد یک روزه ای با جنسیت دختر در میان سطل زباله ای در شهر قروه پیدا شد. پس از پیدا کردن این نوزاد و انتقال او به بیمارستان مشخص شد که او دچار عفونت شدید شده و تحت درمان قرار گرفت.

هرچند به محض منتشر شدن خبر پیدا شدن این نوزاد در فضای مجازی به سرعت سیستم شایعه پراکنی قدرت گرفت اما بررسی های لازم دادستانی در حال اجراست و احتمال اینکه این نوزاد حتی اهل قروه هم نباشد داده می شود.

نکته جالب توجه این اتفاق ناگوار در این است که تصویر منتشر شده از نوزاد نه در سطل زباله بلکه در بیمارستان می باشد که گرفته شده است و می توان با نگاه به تصویر، حال نزار این نوزاد یک روزه را به خوبی فهمید، همچنان مسئولان متولی تأثیر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را نادیده گرفته و به محافظه کاری خود ادامه می دهند.

در هر صورت با پیگریهای خبرنگار کردپرس بنابر اطلاعات به دست آمده طی حکم دادستانی مراتب انتقال نوزاد به مراکز شبانه روزی بهزیستی کردستان داده شد که پس از بررسی های لازم مراحل فرزند خواندگی توسط خانواده های متقاضی انجام خواهد شد.

گفتنی است خبرگزاری کردپرس روز گذشته در این خصوص گزارشی کوتاه با عنوان «نوزادی در قروه میان زباله ها پیدا شد/ جولان شایعات در عرض چند ساعت» کار کرده است.

کد خبرنگار: 10211

کد خبر 46850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha