شناسایی 4  هزار دانش آموز نیازمند در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه- رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه از شناسایی 4 هزار و 602 دانش آموز نیازمند در استان خبر داد.

زهره شریفی در گفتگو با خبرنگار کردپرس، با اشاره به درپیش بودن آغاز سال تحصیلی در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، اظهارداشت: تاکنون 4 هزار و 602 دانش آموز نیازمند در سطح استان کرمانشاه شناسایی شده اند.

وی از برگزاری جشن "مهربانی در مهر" در شهر کرمانشاه خبرداد و افزود: این جشن در راستای ایجاد فرصت برابری تحصیلی برای دانش آموزان جامعه هدف بهزیستی و تمامی دانش آموزان ساکن در مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه تصریح داشت: این جشن از دیروز در دو نقطه شهر کرمانشاه؛ پارک نوبهار و میدان فردوسی در حال اجراست که کمک های مردم و خیرین را به دو صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری می کنند.

وی عنوان کرد: مردم نوع دوست کرمانشاه، می توانند کمک های غیر نقدی خود را شامل البسه، لوازم التحریر و کیف به این دو پایگاه بهزیستی می توانند تحویل دهند.

به گفته این مسئول در بخش جمع آوری کمک های نقدی، مردم می توانند کمک های خود را به شماره کارت 5894637000022282 واریز کنند.

شریفی در پایان یادآورشد: در راستای اجرای مطلوب این طرح از سوی بهزیستی کرمانشاه نامه ای مکتوب به ادارات و شرکت ها به منظور اهدای کمک به دانش آموزان از سوی پرسنل به صورت ماهیانه ارسال شده است.

کد خبر 45079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha