برگزاری مراسم چهلم جانباختگان زمین لرزه توسط HDP و احزاب  متحد آن

سرویس ترکیه - HDP  مراسم جهلم جانباختگان زمین لرزه را در شهرهای زلزله زده برگزار می کند. 

به گزارش کردپرس، حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) به همراه کنگره جامعه دموکراتیک (DTK)، کنگره دموکراتیک خلق ها (HDK)، جنبش زنان آزاد (TJA)، و حزب مناطق دموکراتیک (DBP) به مناسبت چهلمین روز از زمین لرزه 6 فوریه مراسم بزرگداشتی را در شهرهای زلزله زده برگزار می کنند.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، رؤسای مشترک احزاب، به همراه 19 عضو شورای مرکزی تصمیم گیری و اجرایی HDP، همچنین 33 نماینده مجلس این حزب، مراسم چهلمین روز درگذشت جانباختگان زلزله را در تاریخ 17 مارس در ختای، سمسور (آدی یامان)، مرعش، آمد، مالاتیا، ریحا (اورفا)، دیلوک (غازی آنتپ) و آدانا برگزار می کنند.

بر اساس اعلام HDP، قرار است پروین بولدان رئیس مشترک HDP به همراه شماری دیگری از سیاست مداران در سمسور حضور پیدا کند و مدحت سنجر دیگر رئیس مشترک HDP به همراه اعضای شورای مرکزی این حزب در ختای حضور یابند. صالحه آیدنیز و سرحد ارن رؤسای مشترک DBP در مالاتیا، ابرو گونای سخنگوی HDP به همراه شماری دیگر از نمایندگان این حزب در ریحا، و ساروخان اولوچ رئیس مشترک فراکسیون حزب در اصلاحیه آنتپ حضور پیدا می کنند. شمار دیگری از مقامات ارشد و نمایندگان HDP نیز در آمد و آدانا خواهند بود.

کد خبر 44008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha