استاندار: امکان جابجایی برخی مدیران ایلام وجود دارد

سرویس ایلام - استاندار ایلام در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ایلام از ارزیابی عملکرد مدیران کل دستگاههای اجرایی استان خبر داد و گفت: امکان جابجایی برخی مدیران ایلام وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا تاکید کرد: مسئولیت بسیار مهم و سخت است و مدیرانی که مسئولیت می پذیرند باید پاسخگو باشند.

او گفت: امروز مواد و ارزاق عمومی مردم خط قرمز ماست. نان مردم که قوت لایموت آنهاست بسیار مهم است و بایستی مسئولان این حوزه با تمام توان پای کار باشند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مسئولان در بازار حضور میدانی داشته باشند و نظارت کامل بر عرضه و توزیع نظارت کامل وجود داشته باشد.

بهرام نیا تاکید کرد: ارزیابی های مدیران در حال انجام است و امکان جابجایی برخی مدیران استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: مدیران باید دایم پاسخگو و در میدان باشند و با تمام توان و ظرفیت برای خدمت صادقانه به مردم با روحیه جهادی کار کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: تمام توان و قوت مدیران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به کار گرفته شود.

او گفت: این واقعیتی است که تورم و گرانی وجود دارد اما مردم ما مردمی واقعا خوب و نجیب هستند و ما این مردم را حتی در صدر اسلام نداشته ایم و وهر‌ وقت احساس کنند که انقلاب نیاز دارد، وارد میدان می شوند و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع‌ می کنند.

استاندار ایلام گفت: واحد بازرسی استانداری استان وظیفه دارد که به صورت غیر محسوس فعالیت دستگاه های اجرایی استان را رصد کند.

بهرام نیا گفت: رفتارهای اجتماعی مدیران و توجه آنان به محیط پیرامونی خود در راستای ایجاد روحیه امید و نشاط بین اقشار مختلف جامعه مورد رصد قرار می گیرد.

کد خبر 43972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha