ورود خودرو شخصی به آرامستان های کرمانشاه ممنوع شد

سرویس کرمانشاه _ مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه امروز ۱۸ اسفند ماه طبق سنتی دیرینه مردم به زیارت اهل قبور می آیند برای جلوگیری از ترافیک تمامی درب های ارامستان ها بر روی خودروهای شخصی بسته شده است.

به گزارش کردپرس؛ حجت الاسلام هادی کماسی افزود: توسط شهرداری ۴۵ دستگاه خودرو ون و ۱۷ دستگاه اتوبوس در آرامستان‌های باغ فردوس و بهشت زهرا تعبیه شده جهت جابه جایی مراجعه کنندگان.

وی تصریح کرد: وسایل نقلیه از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ عصر امروز در مقابل ۴ درب اصلی آرامستان باغ فردوس و درب باب الحیدر بهشت زهرا مستقر هستند.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه با اشاره به حضور ۷۰ نیروی خدمات شهرداری در فضای ارامستانها گفت: این نیروها که از مناطق مختلف شهرداری حضور دارند نظافت آرامستان ها را عهده دار هستند.

حجت الاسلام هادی کماسی یاد آور شد: با توجه به حجم بالای مراجعه شهروندان جهت زیارت اهل قبور امروز پنجشنبه هجدهم اسفند ماه دفن در آرامستان ها انجام نمی شود و تنها برای اجسادی که قرار است در روستاها دفن شوند مراسم غسل و کفن انجام می گردد.

وی عنوان کرد: علاوه بر وسایل نقلیه تعبیه شده از سوی شهرداری برای جابه جایی شهروندان، ۲ پارکینگ در ابتدای بلوار سرابیان،۲ پارکینگ در انتهای جعفر آباد و ۲ پارکینگ در انتهای شهرک سجادیه وجود دارد که همشهریان برای پارک خودرو های خود می‌توانند از این محل ها استفاده کنند.

باغ فردوس با ۴۷ هکتار و بهشت زهرا با ۳۰ هکتار مساحت دو آرامستان شهر کرمانشاه هستند.

کد خبر 43726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha