۱۱ هزار دانش آموز ایلامی نیازمند کمک ویژه هستند

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از 11 هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند با مشکلات اقتصادی زیاد، که مورد حمایت این نهاد هستند نیازمند کمک های ویژه هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا طاهری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و در نشست هماهنگی برگزاری هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: بسیاری از این دانش آموزان نیازمند ،ایتام و یا فرزندان محسنین با فقر شدید هستند

وی با عنوان اینکه ترویج فرهنگ انفاق از مهم ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است تصریح کرد: هدف غایی این است که در آستانه سال نو با مشارکت افراد نیکوکار بتوانیم بخشی از مشکلات افراد نیازمند را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه سال گذشته در هفته احسان و نیکوکاری بیش از 16 و نیم میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای کمک به نیازمندان استان جمع آوری شد تصریح کرد: انتظار این است که امسال این کمک ها جهش بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال تا پایان اسفند ماه ادامه دارد افزود: به منظور مشارکت بیشتر قشر دانش آموز در کمک به هم نوعان خود ، زنگ نیکوکاری در روز .... در مدارس استان نواخته خواهد شد و با تمهیدات اندیشیده شده صد درصد مبالغی که در مدارس جمع آوری می شود در همان مدارس و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با عنوان اینکه کمیته امداد همراه بسیار خوبی برای آموزش و پرورش در راستای تحصیل بهتر دانش آموزان است گفت: چنانچه کمک ها و همراهی کمیته امداد نبود بسیاری از دانش آموزان برای ادامه تحصیل با مشکل مواجه می شدند.

درویشی با عنوان اینکه احسان و نیکوکاری در فرهنگ دیرینه مردم ایران و استان ایلام نقش برجسته ای دارد تصریح کرد: تلاش آموزش و پرورش این است که قشر دانش آموز، اولیا و مدیران حضور برجسته ای در این جشن و کمک به قشر نیازمند جامعه داشته باشند. ضمن اینکه سامانه و پیام رسان شاد با بیش از سه هزار مخاطب در استان ابزار خوبی برای ترویج نیکوکاری در بین دانش آموزان و اولیاء آنان است.

کد خبر 43323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha