گردشگران مراقب دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سودجو باشند

سرویس ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از مردم استان خواست تا مراقب سودجویان به عنوان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری باشند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرزاد شریفی مدیرکل استان امروز 6 اسفند 1401 اظهار کرد: بدليل قرار داشتن در ايام موج سفر نوروز 1402 و فعاليت سودجويان برای سوءاستفاده مالی از گردشگران، مسافران نسبت به مجاز بودن فعاليت دفاتر خدمات مسافرتی دارای پروانه معتبر از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اطمينان حاصل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: همچنين مسافران و گردشگران می توانند انتقادات و پيشنهادات خود در خصوص شركت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ایلام را با شماره 33441840 در ميان گذاشته يا به معاونت گردشگری اداره كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری مراجعه كنند.

شریفی گفت: با آغاز سفرهای نوروزی و با توجه به لزوم ارائه خدمات مناسب به گردشگران، كميته ارزيابی و نظارت ستاد اجرايي خدمات سفر استان با تيمي متشكل از انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، نظارت و بازرسی خود را بر دفاتر خدمات مسافرتی استان آغاز كرده اند.

وی ادامه داد: دراين بازديدها نحوه ارائه خدمات، اعتبار پروانه بهره برداری بند ب، پروانه مديران فنی دفاتر، بيمه مسافران، منشور اخلاقی و نوع قراردادها بر اساس چارچوب ابلاغی سازمان، لغو بليت، گرانفروشی، اجرای قوانين و مقررات ابلاغی و... مورد بررسی ناظران قرار می گيرد.

شریفی تصریح کرد: در استان ایلام تعداد 51 شركت خدمات مسافرتی و جهانگردی فعاليت می كنند.

کد خبر 43228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha