مسیرهای ترانزیتی کرمانشاه باید دوباره احیاء شوند

سرویس کرمانشاه _ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از اعضای شورها خواست که به توسعه و آبادانی شهرها با هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر با شهرداری ها کمک کنند.

به گزارش کردپرس؛ طهماسب نجفی در نشست با اعضای شورای اسلامی استان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شوراها برای کمک به روند آبادانی و توسعه شهرها بیان کرد: از اعضا شوراها با تلاش و جدیت از برنامه های توسعه شهری حمایت و به شهرداری ها در این راستا کمک کنند.

وی هرگونه اختلاف و عدم همکاری را مانع پیشرفت و توسعه عنوان کرد و گفت: از اعضا شوراها می خواهیم که با همکاری و تعامل به دنبال حل مشکلات باشند.

مهندس نجفی ادامه داد: نقش شوراها در خدمت رسانی به مردم خیلی مهم است.

وی با تاکید بر ایفای نقش از سوی اعضای شوراها برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اظهار کرد: شوراها با ایجاد بستر لازم در شهرها می توانند امکان فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذاران را برای اجرای طرح های عمرانی و رفاهی فراهم آورند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اقدامات گسترده صورت گرفته در استان برای گازرسانی به اقصی نقاط مختلف از برنامه ریزی های انجام شده برای گازرسانی به شهر ازگله به عنوان تنها شهر بدون گاز استان در سال آینده خبر داد.

وی همچنین به نقش و محوریت استان در منطقه غرب اشاره و با بیان اینکه با اجرای توسعه راه ها به دنبال نقش آفرینی و احیای مسیر ترانزیتی استان هستیم؛ گفت: با اجرای این مسیر تلاش داریم تا کرمانشاه بیش از پیش در منطقه غرب و احیای مسیر گذشته خود نقش آفرین باشد.

کد خبر 43120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha