تصادف تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد / خودروها را جابجا کنید

سرویس ایلام - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: رانندگان در صورت بروز تصادف خسارتی تا سقف ۲۰ میلیون تومان موظف به جابجایی خودرو هستند و می توانند بدون کروکی و گزارش پلیس، برای دریافت خسارت خود به بیمه طرف قرارداد مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ علی احمد شاوردی بیان داشت: در ساعاتی از روز با ترافیک و راه بندان در برخی از خیابان های اصلی شهر ایلام مواجه هستیم که بخشی از دلایل این اتفاق ایجاد راه بندان توسط خودروهای خسارت دیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه طبق قانون در تصادفات خسارتی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال نیازی به کروکی و گزارش کارشناس پلیس نیست، رانندگان با توافق یکدیگر می توانند مدارک را بین خود رد و بدل کرده و برای دریافت خسارت به بیمه طرف قرارداد خود مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: بر این اساس رانندگان در تصادفات خسارتی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال معادل ۲۰ میلیون تومان موظف به جابجا کردن خودرو از محل وقوع تصادف و باز کردن راه برای سایر خودروها هستند.

سرهنگ شاوردی با بیان اینکه قطعاً با مسببان ایجاد راه بندان و مسدود شدن مسیر برای سایر خودروها برخورد می شود و با اعمال قانون مواجه خواهند شد، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در روزهای پایانی سال با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و همچنین رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و توجه کامل به جلو از بروز تصادف جلوگیری کنند.

کد خبر 42983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha