جاده های استان کرمانشاه لغزنده هستند

سرویس کرمانشاه – رئیس پلیس راه استان گفت : بر اثر بارش برف شب گذشته راه های استان یخ زده و لغزنده هستند.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار کرد : از همان ابتدای شروع بارش برف توسط تیم های پلیس راه استان امنیت ترافیکی برقرار و اکیپ های راهداری مبادرت به انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی نموده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به آمادگی و حضور شبانه روزی کارکنان پلیس راه و راهداری در طرح زمستانی و با مجموعه اقدامات به عمل آمده هم اکنون کلیه راه های اصلی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

سرهنگ دستغیب ادامه داد: بر اثر سرمای هوا بیشتر راه های استان دچار یخ زدگی شده و به همین علت لغزنده می باشند و تا عادی شدن جریان ترافیک عملیات راهداری و نمک پاشی ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه اعلام کرد: تردد در جاده های شهرستان های اورامانات فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد و فعلا برخی محورهای روستایی شهرستان های دالاهو – روانسر – جوانرود – پاوه – سرپل ذهاب به ثلاث باباجانی و بخش نودشه مسدود است.

رئیس پلیس راه استان در پایان توصیه کرد: در این شرایط شهروندان از هرگونه تردد غیر ضروری خودداری نمایند و در صورت اضطرار و قبل از شروع سفر از سالم بودن وسیله نقلیه به ویژه از قسمت های فنی اطمینان حاصل نمایند و در زمان تردد با احتیاط و صبوری رانندگی نمایند و تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.#

کد خبر 42590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha