شهردار: بوکان با کمبود سرانه فضای سبز شهری روبه رو است

سرویس آذربایجان غربی- شهردار بوکان گفت: بوکان از لحاظ سرانه فضای سبز شهری دارای کمترین ها در سطح استان بوده و امیدواریم با احداث پارک جنگلی و تفرجگاه در نالشکینه شاهد افزایش سرانه ی فضای سبز باشیم.

به گزارش کردپرس، پروژه منبع آب نالشکینه و خطوط انتقال آب خام به فضاهای سبز سطح شهر روز گذشته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرستانی به بهره برداری رسید.

همچنین دو پروژه احداث پارک جنگلی نالشکینه با اعتبار ۶ میلیارد تومانی و احداث ساختمان اداری شهرداری با اعتباری ۸ میلیارد تومانی کلنگ زنی شدند.

محمّدخانی شهردار بوکان در این مراسم ضمن اشاره به کمبود سرانه فضای سبز شهری در بوکان افزود: امیدواریم با احداث پارک جنگلی و تفرجگاه در نالشکینه شاهد افزایش سرانه فضای سبز شهری بوده و از ظرفیت بزرگ این کوه زیبا و مشرف به شهر بهره حداکثری ببریم.

در ادامه افتتاح طرح های شهرستانی؛ مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر، گاز رسانی به روستای هه وازه به رزه به نیابت از گاز رسانی به دیگر روستاها، نصب و راه اندازی سایت همراه اوّل آسو، بهره برداری از منبع آب نالشکینه و خطوط انتقال آب خام فضای سبز (شهرداری بوکان)، طرح نیابتی چینی سازی اشتغال زایی به نمایندگی از طرح های انجام گرفته در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۸۰۰ طرح، راه اندازی خط جدید و ارتقا کیفیت تولید کارخانه پلی اتیلن بوکان، مدرسه ۱۲ کلاسه روستای داشبند، طرح هادی روستای پیرولی باغی و بهسازی و آسفالت روستایی محور غوث آباد پیرولی باغی ۵/۳ کیلومتر افتتاح و نیز کلنگِ ساخت و احداث ساختمان اداری شهرداری و پارک جنگلی نالشکینه بر زمین زده شد.

کد خبر 42570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha