آمار مصدومان زلزله ٥.٩ ریشتری خوی بالاست/بارش برف در منطقه

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹‌ ریشتری امشب خوی گفت: همه بیمارستان های شهرستان های معین خوی با دستور استاندار آذربایجان غربی از جمله ارومیه، سلماس و چایپاره در حالت آماده باش هستند

به گزارش کردپرس، امیرعباس جعفری در گفت و گوی خبری اضافه کرد: مصدومان زلزله امشب خوی زیاد است ولی تا این لحظه فوتی نداریم. همچنین بیمارستان های استان های آذربایجان شرقی ، اردبیل و زنجان آماده باش هستند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی ادامه داد: پس از وقوع زلزله، بلافاصله تیم های ارزیاب به خوی اعزام شدند و تیم های خدمات رسان هم در حال امدادرسانی هستند.

جعفری اظهار کرد: بارش برف هم در خوی شروع شده ولی از مردم می خواهیم‌ که خونسردی خود را حفظ کنند.

زمین لرزه ۵.۹‌ ریشتری ساعت ۲۱ و ۴۴ شنبه شب، شهرستان خوی را لرزاند.

گفتنی است؛ بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۸‌دی‌ماه نیز زمین لرزه ای به قدرت ۵.۴ ریشتر بخش فیرورق خوی را لرزاند این زمین‌لرزه تا کنون ٢٠ پس‌لرزه داشته که بزرگترین آن ٤.٢ ریشتر بوده است. بر اثر این زلزله ٣ هزار واحد مسکونی خسارت دیده و ۲۳۹ نفر که به دلیل ترس از زلزله فرار کرده بودند، مصدوم شدند.

۱۳ مهر امسال هم زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۴ ریشتر روز در خوی رخ داد ه بود که موجب خسارت کلی به هزار و ۱۰۰ واحد و خسارت جزئی به بیش از چهار هزار واحد مسکونی شهری و روستایی شد

کد خبر 42031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha