دستگیری یک باند سلاح و مهمات در سرپل ذهاب

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سرپل ذهاب خبر داد و گفت: از اعضای این باند 47 قبضه کلت کمری، یک قبضه اسلحه شکاری و 335 عدد فشنگ کشف شد.

به گزارش کردپرس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی "سرپل ذهاب" مبنی بر اینکه اعضای یک باند تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات وارد شهرستان کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سلاح های غیرمجاز در یکی از محلات شهر "سرپل ذهاب" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی های لازم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته 47 قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری، 112 تیغه خشاب و 335 عدد فشنگ کشف شد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به دستگیری یکی از اعضای باند، از شناسایی دیگر اعضا و تلاش برای دستگیری آنها خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سلاح و مهمات خبر داد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای با هر نیت و انگیزه ای باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند و در عین حال از دستگاه قضائی هم انتظار می رود با صدور احکام بازدارنده و سنگین برای این افراد اجازه تکرار جرم به آن ها را ندهند.

کد خبر 41556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha