تشییع پیکر ۶۵ شهید دفاع مقدس بر دستان مردم ایلام

سرویس ایلام - مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر ۶۵ شهید گمنام در میدان شهدای شهر ایلام با حضور امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار و شهید پرور استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، این برنامه از میدان شهدا تا میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار شد و قرار است ۵ پیکر این شهدای گمنام در نقاط مختلف استان به خاک سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم طی سخنانی گفت: در زمانی که دشمنان سعی داشتند نام شهدا را به فراموشی بسپارند، شهیدان آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که شهیدان زنده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود: در زمانی که مرد از نامرد قابل تشخیص نبود شهیدان به میدان آمده و در مقابل دشمنان ایستادند و با خون خود از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی خاطر نشان کرد: این اخلاص رزمندگان ما بود که خواستند گمنام بمانند و مانند حضرت فاطمه زهرا (س) گمنام بمانند و امروز خواست خدا بود که شهیدان امروز بیایند و بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: اکنون که دشمنان با جنگ ترکیبی و حصر سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی که ایجاد کرده اند تا از نور انقلاب بکاهند، شهیدان به مشیت الهی آمدند تا راه را به ما نشان داده و به دشمنان نشان دهند که انقلاب اسلامی برخواسته از دل مردم است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: فاطمه زهرا(س) الگو و اسوه ولایت مداری است و امروز از محل قبر ایشان کسی خبر ندارد تا مردم راز مظلومیت اهل بیت را بدانند و ادامه دهنده راه ولایت و اهل بیت باشند.

کریمی تبار یادآور شد: امروز دشمنان ولایت فقیه را هدف قرار داده و به دست افراد خودباخته و خود فروخته مسجد و قرآن را آتش زده تا مردم را از ولایت دور کنند ولی باید بدانند اسلام، ولایت و ارزش های اسلامی در دل مردم جا داشته و حاضرند برای آن خون بدهند.

کد خبر 40834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha